Pinterest
0

Cum să-ți promovezi business-ul prin Pinterest Ads

Pinterest este una dintre cele mai mari rețele sociale din lume având peste 250 de milioane de utilizatori activi, în România plasându-se pe locul doi în topul rețelelor sociale utilizate de români, după Facebook.

Astfel, toată audiența pe care o oferă Pinterest este mai mult decât interesantă pentru ownerii de business-uri care pot folosi platforma pentru a-și marketa produsele și serviciile. Și nu, produsele care se pot promova prin Pinterest nu intră doar în categoria de fashion & lifestyle. Deși s-ar putea crede acest lucru la o primă vedere, conținutul plaformei este foarte variat și oferă segmente de audiență pentru aproape orice domeniu.

Sharing is caring
Read More
Facebook tips and tricks
0

Tot ce vrei să știi despre Facebook Custom Audiences

Succesul campaniilor de Facebook Ads depinde de foarte mulți factori, dar poate cel mai important dintre aceștia este modul în care alegem să targetăm campaniile. Iar până în acest moment cea mai complexă, dar și eficientă cale de a ajunge la audiențele cu probabilitatea cea mai mare de a ne aduce conversii este prin utilizarea de Custom Audiences. 

Această modalitate de targetare a apărut pentru prima dată în 2012, iar singurul lucru pe care îl permitea era targetarea clienților printr-o listă de emailuri. Astăzi, Custom Audiences ne oferă o paletă foarte largă cu opțiuni de targetare a consumatorilor atât pe Facebook, cât și în afara platformei.

În acest articol v-am pregătit un ghid complet al tuturor tipurilor de audiențe care pot fi setate prin intermediul Custom Audiences și am povestit despre modurile în care puteți utiliza aceste audiențe.

Sharing is caring
Read More
Google AdWords
0

Ce este DDA-ul sau Data Driven Attribution

Ai rămas mască uitându-te în dreptul conversiilor din Google Ads și îți dădea cu virgulă la propriu, dar și la figurat? Nu înțelegeai ce se întâmplă și te urmărea asta și în somn? You nerd! E de la DDA! Data Driven Attribution! Ce e asta? Iți zic acum!

Data Driven Attribution

În cazul în care conversiile apar așa, nu te speria, e chiar de bine!

DDA-ul sau Data Driven Attribution is a unique advertiser-specific attribution model!

Acesta îți permite să identifici în mod corespunzător ce ad-uri conduc conversiile, astfel încât îți poți optimiza investițiile.

Sharing is caring
Read More
Google AdWords
0

Campaniile Smart Display – The What, How and Why

Campaniile Google Adwords Smart Display sunt ideale pentru atunci când ești ocupat/ă și ai o listă de sarcini care nu se termină. Sau poate că ești plină de bugete, creative și targetări. Ce zici dacă ai putea automatiza campaniile Google Adwords? Așa îți poți mări productivitatea, ai timp să te gândești la strategii și poate în final, de ce nu, la o vacanță în Grecia! 😀

Google Adwords Smart Display Campaigns. Ce sunt? Cum funcționează? Cum le configurezi? Atât de multe întrebări, atât de puțin timp.

Smart Display Campaign, at it’s core, este o formă automatizată a Google Adwords Display Campaign. Se bazează pe automatizare și machine learning pentru a realiza 3 lucruri: 

Sharing is caring
Read More
Instagram tips and tricks
0

Cum să-ți promovezi business-ul direct din Instagram – Ghid Step by Step

Business-urile care sunt active în mod constant pe Instagram și își doresc un boost al performanței pe acest canal social au posibilitatea de a crea campanii direct din contul lor utilizând butonul „Promote” care apare sub imaginile postate, atunci când intrăm pe o anumită postare.

Astfel, dacă vrem să creăm un boost post, nu mai este nevoie să intrăm în Facebook Ads Manager pentru a face acest lucru, ci putem crea campania de pe telefonul mobil, din contul nostru de business de pe Instagram.

Sharing is caring
Read More
campanii facebook ads
Facebook tips and tricks
0

Ce se intampla de fapt cand campaniile de Facebook Ads nu ruleaza

Oricât de multă experiență ar avea un marketer în a gestiona campaniile Facebook Ads, sunt situații, ca cea despre care vom discuta pe larg în acest articol, când chiar și cei mai experimentați dintre ei, se pot regăsi în fața unor situații care pot genera greșeli și performanță scăzută a campaniilor, dar care, cu puțină atenție se pot evita.

Una dintre greșelile care sunt trecute cu vederea de către advertiserii o reprezintă utilizarea funcției din Facebook Ads Manager-Audience overlap.

Sharing is caring
Read More
1 2 3 4