Facebook tips and tricks
2

Facebook Pixel – la ce te ajută și cum să îl implementezi corect

Folosești Facebook Ads pentru a crește vânzările tale online sau ai în plan să testezi și acest canal de marketing? Atunci e musai să știi totul despre Facebook Pixel, ce este acesta și cum te poate ajuta să construiești campanii performante.
Sharing is caring
Read More
Facebook tips and tricks
1

Ce este Facebook Attribution Window?

Facebook Attribution Window se referă la perioada de timp dintre momentul în care un user vede un ad sau dă click pe el și momentul în care realizează o acțiune care este importantă pentru business-ul nostru. În funcție de business, această acțiune se poate referi la Purchase, Lead, App Install, etc. Perioada, de asemenea, diferă de la un business la altul, deoarece o mașină nu se vinde atât de repede cum se poate vinde o pereche de ochelari de soare, iar ochelarii de soare nu se vând la fel de repede cum se poate vinde un ceai.
Sharing is caring
Read More
Facebook tips and tricks
1

Ghid complet – Lead Generation Ads

Plănuiești să organizezi o campanie de reduceri la finalul sărbătorilor de iarnă prin care să generezi vânzări masive? Pregătește-ți din timp terenul cu una sau mai multe campanii de Lead Generation! 
Sharing is caring
Read More
Google Ads, Google AdWords, YouTube Ads
0

Tot ce vrei să știi despre YouTube Bumper Ads

Știți că de obicei vă ținem la curent cu ce mai e nou în Facebook Ads și tips&tricks, însă astăzi o să vă povestim despre YouTube bumper ads. Una dintre ultimele predicții legate de consumul de conținut video ne spune că până în 2021, 80% din traficul de pe net va fi trafic de tip video așa că dacă încă nu te-ai gândit la acest lucru, poate ar trebui să pui la cale o strategie de marketing care să includă și conținut video.
Sharing is caring
Read More
Facebook tips and tricks
1

Ghid Complet – Cum să creezi Facebook Collection Ads

În urmă cu un an de zile, Facebook lansa un nou tip de ad-uri numit Collection, doar pentru device-urile mobile. În tot acest timp, Facebook Collection Ads au câștigat din ce în ce mai multă popularitate datorită faptului că generează o rată mare de engagement cu audiența, formatul acestora având un grad mare de personalizare. Printre obiectivele pentru care poți utiliza această campanie amintim:  creșterea brand awareness-ului, colectarea de leaduri sau creșterea numărului de vânzări.
Sharing is caring
Read More
Conversion Rate Optimization, Facebook tips and tricks
0

Facebook Attribution Tool – ce este și la ce ne ajută

De curând, Facebook a lansat Facebook Attribution Tool pentru toți advertiserii care folosesc Facebook Ads.   La ce ne ajută Facebook Attribution Tool? Pe scurt, acesta este un raport care ne ajută să înțelegem cum interacționează publicul nostru țintă cu ad-urile și care sunt canalele care ne aduc cele mai bune rezultate. Informațiile sunt generate prin intermediul pixelului de Facebook și face o raportare pe canalele Facebook, Instagram, Audience Network și Messenger. Tool-ul oferă date despre conversiile care vin din surse organice, directe sau plătite și informații segmentate la nivel de device.
Sharing is caring
Read More
Events
0

GPeC Summit: best tips & tricks pentru e-commerce în 2018-2019

GPeC Summit a ajuns la cea de-a 13-a ediție, iar în 12 și 13 noiembrie 2018 participanții s-au putut bucura de cele mai de actualitate sfaturi și sugestii pentru dezvoltarea și optimizarea unui business în e-commerce, de la un line-up impresionant de speakeri români și internaționali.
Sharing is caring
Read More
Facebook tips and tricks
1

Facebook Relevance Score – Ghid Complet

Dacă lucrezi în digital marketing sau ai un shop online și desfășori campanii de publicitate pe Facebook probabil că ai mai auzit până acum despre Facebook Relevance Score, indicatorul care îți spune cât de relevante sunt ad-urile tale pentru audiența targetată de tine. Ce înseamnă mai exact acest lucru și în funcție de ce elemente obții un scor mai mare sau mai mic? Read along și vei afla tot ce trebuie să știi despre Facebook Relevance Score. În 2015 a fost prima dată când advertiserii s-au întâlnit cu indicatorul de relevanță a reclamelor pe Facebook. Scopul introducerii noului metric a fost oferirea unui feedback celor care rulează campanii de promovare despre cât de relevante sunt ad-urile lor pentru publicul targetat. Poate îți aduce aminte de...
Sharing is caring
Read More
Facebook tips and tricks
1

Atrage atenția asupra ad-urilor tale cu Facebook Frames

Ți se pare că ad-urile tale de retargeting dinamic arată monoton? Cel mai probabil Facebook este de aceeași părere cu tine! Din acest motiv, advertiserilor de curând le-a apărut un update în procesul de Ad Creation care le permite să îmbunătățească vizual imaginile produselor prin adăugarea unor Facebook Frames. Alături de frames, de ceva timp advertiserii puteau adăuga deja overlay-uri cu prețuri sau reduceri. Customizarea imaginilor este disponibilă doar pentru campaniile care folosesc feed-ul de produse urcat în Facebook Catalogs și tipul de creativ Single Image, iar adăugarea ”artificiilor” vizuale are loc la nivelul de construcție al ad-urilor. Astfel, dacă apeși pe Customise Images ți se va deschide o fereastră nouă unde ai două opțiuni:...
Sharing is caring
Read More
Facebook tips and tricks
0

Totul despre campaniile Facebook Ads cu trimitere în WhatsApp Messenger

Îți dorești să crești interacțiunea cu publicul tău țintă prin WhatsApp Messenger? Nicio grijă, campaniile de promovare Facebook Ads îți vin în ajutor! Acum poți să creezi ad-uri prin care userii pot deschide o conversație cu tine, pe contul de business al afacerii!
Sharing is caring
Read More
1 2 3 4 5