Facebook tips and tricks
0

Atrage atenția asupra ad-urilor tale cu Facebook Frames

Ți se pare că ad-urile tale de retargeting dinamic arată monoton? Cel mai probabil Facebook este de aceeași părere cu tine! Din acest motiv, advertiserilor de curând le-a apărut un update în procesul de Ad Creation care le permite să îmbunătățească vizual imaginile produselor prin adăugarea unor Facebook Frames.

Alături de frames, de ceva timp advertiserii puteau adăuga deja overlay-uri cu prețuri sau reduceri.

Customizarea imaginilor este disponibilă doar pentru campaniile care folosesc feed-ul de produse urcat în Facebook Catalogs și tipul de creativ Single Image, iar adăugarea ”artificiilor” vizuale are loc la nivelul de construcție al ad-urilor.

Facebook Frames

Astfel, dacă apeși pe Customise Images ți se va deschide o fereastră nouă unde ai două opțiuni:

  • Catalog Information
  • Frames

Facebook Frames

Practic, la prima opțiune poți adăuga informații pe care tool-ul le ia din catalogul de produse precum:  prețurile actuale, prețuri taiate, procentul de recudere, livrare gratuită, etc.

Aici ai posibilitatea de a alege următoarele lucruri:

  • în ce forma vrei să afișezi informațiile
  • fontul cu care acestea să fie scrise
  • culoarea textului și culoarea formei de fundal
  • Opacitatea
  • Poziționarea pe imagine

Facebook Frames

Facebook Frames

La secțiunea Facebook Frames ai posibilitatea de a uploada bordurile pe care le-ai creat în afara Facebook-ului.

Facebook Frames

După ce ai urcat frame-ul dorit, vei putea modifica:

  • opacitatea
  • mărimea
  • poziționarea
  • modul de îmbinare cu imaginea

Așa-i că nu e nimic greu sau complicat? Noi deja am început să testăm ultimul update și ne așteptăm ca după perioada de testare să vedem o creștere a ratei de click sau a engagementului cu ad-urile, dar promitem să împărtășim cu voi rezultatele! Până atunci, spor la creat ad-uri faine!

Citește și:

Sharing is caring
Read More
Facebook tips and tricks
0

Totul despre campaniile Facebook Ads cu trimitere în WhatsApp Messenger

WhatsApp Messenger

Îți dorești să crești interacțiunea cu publicul tău țintă prin WhatsApp Messenger? Nicio grijă, campaniile de promovare Facebook Ads îți vin în ajutor!

Acum poți să creezi ad-uri prin care userii pot deschide o conversație cu tine, pe contul de business al afacerii!

Sharing is caring
Read More
Facebook tips and tricks
0

Facebook First Party Cookies – tot ce vrei să știi

first party cookies

Facebook a anunțat recent că urmează un update important al pixelului și anume că platforma va oferi în curând și opțiunea de first party cookies.

Conform informațiilor publicate de Facebook, actualizarea va fi disponibilă by default începând cu 24 octombrie.

Sharing is caring
Read More
Uncategorized
0

Top 7 Facebook Placements Performante

campanii publicitate Facebook

Dacă desfășori campanii de publicitate pe Facebook, probabil că te-ai lovit deja de întrebarea: Care este cel mai bun placement pentru campanii? Sau: există placement-uri care performează mai bine în funcție de obiectivul pe care îl setăm? Mobile sau desktop?

Având în vedere că în ultimii ani Facebook a făcut eforturi constante de extindere a locurilor de afișare a ad-urilor, este lesne de înțeles de ce toată discuția legată de placements devine din ce în ce mai confuză.

Așa că astăzi am pregătit un ghid detaliat despre opțiunile de placements din Facebook Ads și îți vom arăta și câteva cifre din rapoartele noastre ca să vedem un top de placements pentru campaniile de publictate Facebook cu obiectiv de conversii.

Sharing is caring
Read More
Google AdWords
0

Tot ce vrei să știi despre Responsive Search Ads

Dacă te învârți în lumea marketingului digital sau ai un magazin online pentru care rulezi campanii de promovare, probabil că ai auzit deja despre Responsive Search Ads, ultimul update de la Google Ads al ad-urilor de Search.

Practic, acest tip nou de anunțuri permite introducerea mai multor headline-uri și descrieri, iar algoritmul Google le va combina și roti între ele până când va găsi varianta care îți aduce cele mai bune rezultate. Deci bye, bye A/B testing-ului manual. 

Sharing is caring
Read More
Events
0

Champaigns participa la Gomag Virtual Summit 2018 [Inscrie-te gratuit]

Ai un magazin online sau intenționezi să îți deschizi unul? Atunci e musai să participi și tu la Gomag Virtual Summit 2018! 

Nu știi încă despre Gomag? Ei bine, Gomag este o platformă eCommerce de închiriat pe care îți poți construi un shop online. Mai mult decât atât, Gomag are în spate o echipă care sprijină activ piața de eCommerce din România.

Dacă ți-am trezit curiozitatea, află că în perioada 25-26-27 septembrie are loc cea de-a doua ediție Gomag Virtual Summit, cel mai mare eveniment online din România.

La eveniment vor participa peste 35 de speakeri cu experiență și lideri în marketing online care sunt gata să îți ofere soluții și tips&tricks la toate întrebările tale.  Astfel, în doar 3 zile vei beneficia de un training super intens în eCommerce marketing și vei primi knowledge de la cei mai buni profesioniști din branșă – complet GRATUIT.

Deci, nu mai sta pe gânduri și înscrie-te acum online pentru că nu poți rata o asemenea oportunitate!

Sharing is caring
Read More
Facebook tips and tricks
0

De ce să folosești tool-ul de A/B testing de la Facebook Ads?

A/B testing

Tu cum decizi care banner este cel mai potrivit pentru campania ta de Facebook Ads? Sau care combinație de optimizări livrează cele mai bune rezultate? Sau… care este cea mai bună audiență pentru ad-urile tale? Ești în încurcătură? Don’t worry, opțiunea Facebook A/B Testing îți sare în ajutor!

Sharing is caring
Read More
Facebook tips and tricks
0

Free Tool – Află cât de bine performează campaniile tale pe Facebook

Din momentul în care am pornit în călătoria de a deveni prima agenție din România specializată în fashion & lifestyle e-commerce am știut că vrem să facem ceva diferit, că vrem să aducem clienților noștri și de fapt, tuturor ownerilor de magazine online, servicii care să ofere un plus de valoare și care să îi ajute să ia cele mai bune decizii pentru a-și crește afacerile.

Iar pentru că activăm de foarte mulți ani în domeniul marketing-ului digital și am învățat treptat ce nevoi poate avea un business care face promovare online, răspunsul la ”Cum putem să ajutăm magazinele online să ia decizii inteligente de ajustare a strategiilor care să le aducă și o creștere a vânzărilor?„ nu a venit deloc greu. Astfel, ne-am pus imediat pe treabă și am gândit și construit un tool de raportare a campaniilor Facebook Ads, pe care, de astăzi înainte îl punem la dispoziția voastră gratis.

Sharing is caring
Read More
Facebook tips and tricks
0

Tu folosești Facebook Dynamic Creative Optimization?

Știm că mulți dintre voi nu sunteți foarte fericiți când vine vorba de alocarea bugetelor în Facebook Ads cu scopuri de testing și este de înțeles, cu toții vrem să vedem rezultate palpabile cât mai repede și cu costuri cât mai mici.

Dar… de cele mai multe ori este foarte greu să ajungem la aceste rezultate wow fără o perioadă prealabilă de testare. Tocmai din acest motiv, astăzi vrem să vă povestim despre una dintre opțiunile Facebook Ads pe care merită să o testați, și anume, facebook dynamic creative optimization.

Ce este Dynamic Creative Optimization?

Practic, este un tool care livrează în mod automat cele mai performante combinații de componente ale unui ad – headlines, imagini, video-uri, descrieri și butoane CTA – pe care le introduci în etapa de construcție a ad-ului.

Sharing is caring
Read More
Conversion Rate Optimization
0

Top 12 strategii de optimizare a ratei de conversie pentru magazinul tău online

optimizarea ratei de conversie

Dacă ai un magazin online, cu siguranță că ai auzit până acum de CRO sau conversion rate optimization (optimizarea ratei de conversie). Dar ce înseamnă mai exact optimizarea ratei de conversie și ce tactici poți aplica astfel încât să obții o creștere a numărului de conversii?

Don’t worry, Champaings team to the rescue! Ți-am pregătit mai jos un checklist cu top strategii pe care dacă le vei implementa în magazinul tău online cu siguranță că vei vedea o îmbunătățire a ratei de conversie.

Întâi însă, hai să stabilim la ce ne referim mai exact prin optimizarea ratei de conversie. Ei bine, rata de conversie îți spune câți dintre vizitatorii site-ului tău au și performat acțiunile care se califică drept conversii pentru tine. O conversie nu înseamnă musai o vânzare. În funcție de etapa la care se află un user în etapa de achiziție, îți poți stabili (și este indicat) mai multe tipuri de conversii.

Sharing is caring
Read More
1 2 3 4