Facebook tips and tricks
0

Free Tool – Află cât de bine performează campaniile tale pe Facebook

Din momentul în care am pornit în călătoria de a deveni prima agenție din România specializată în fashion & lifestyle e-commerce am știut că vrem să facem ceva diferit, că vrem să aducem clienților noștri și de fapt, tuturor ownerilor de magazine online, servicii care să ofere un plus de valoare și care să îi ajute să ia cele mai bune decizii pentru a-și crește afacerile.

Iar pentru că activăm de foarte mulți ani în domeniul marketing-ului digital și am învățat treptat ce nevoi poate avea un business care face promovare online, răspunsul la ”Cum putem să ajutăm magazinele online să ia decizii inteligente de ajustare a strategiilor care să le aducă și o creștere a vânzărilor?„ nu a venit deloc greu. Astfel, ne-am pus imediat pe treabă și am gândit și construit un tool de raportare a campaniilor Facebook Ads, pe care, de astăzi înainte îl punem la dispoziția voastră gratis.

Practic, acum aveți în câteva minute o analiză detaliată a modului în care performează campaniile voastre, care este cel mai bun placement, cum stați la capitolul costuri vs. revenue, care este cea mai bună audiență, etc., toate acestea în mod gratuit, rapid și ușor de înțeles.

Cum pot accesa tool-ul?

Pentru a genera un raport de analiză, trebuie să accesezi https://www.champaigns.ro/reports/create.

Aici tot ce ai de făcut este să selectezi Ad Account-ul, perioada de timp pe care îți dorești să analizezi campaniile și adresa de email la care să îți trimitem raportul.

După ce ai apăsat Generează raport, vei primi în câteva minute un email care va conține link-ul către raport unde ai și opțiunea de a-l descărca.

Ce informații voi găsi în raport?

În primul rând, vei găsi informații despre numele ad account-ului, perioada de analiză și ziua și ora când ai generat raportul.
Apoi, în prima parte ai date despre:

  • Numărul de conversii
  • Valoarea CPA-ului
  • Rata de conversie
  • Bugetul consumat
  • Venitul generat de ad-uri
  • Costuri vs. Revenue

Apoi, vei găsi informații despre campaniile care sunt active, câte comenzi au avut, CPA, bugetul consumat și revenue-ul.

Următoarea secțiune îți prezintă care sunt platformele care performează cel mai bine.

Urmează informații despre best device, best placement, best age, best gender și best location.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dacă prima parte a raportului este axată pe analiza performanței din punctul de vedere al vânzărilor, cea de-a doua parte analizează partea de click-uri și CTR unde poți vedea:

  • Numărul de click-uri
  • CPC
  • CTR
  • Frecvența
  • Reach
  • Buget consumat

La fel ca în prima secțiune, aici o sa găsești detalii despre best device, best placement, best age, best gender și best location.

În ultima parte a raportului ai o analiză a engagementului, a ad-urilor care au generat cele mai multe like-uri, commenturi și share-uri.

 

Cum te poate ajuta tool-ul nostru?

Dacă încă stai pe gânduri și nu știi dacă să generezi raportul sau nu, iată de ce ar trebui să o faci:

  • Raportul îți oferă overview relevant despre campaniile tale, este ușor de generat și de înțeles.
  • Afli toate datele de care ai nevoie pentru a lua decizii smart în interval de câteva minute.
  • Ai posibilitatea de a analiza performanța pe orice perioadă de timp te interesează.
  • Îți poți da seama care este audiența care convertește cel mai bine sau poți descoperi că de fapt publicul pe care îl targetezi nu este cel mai potrivit. Toate informațiile legate de gen, vârsta, locație, placement, etc. te pot ajuta să îți rafinezi targetarea astfel încât să obții rezultate mai bune.
  • Vezi foarte clar câte vânzări ți-au adus campaniile și cu ce costuri, astfel poți lua decizii de redirecționare a bugetelor sau de dezvoltare a campaniilor care au performat cel mai bine.
  • Dacă obiectivul tău este creșterea traficului pe site, poți vedea foarte ușor câte clickuri ți-au adus campaniile și cu ce costuri.
  • Vezi imediat care sunt ad-urile care au generat cea mai mare rată de engagement, astfel poți decide în legătură cu contentul pe care alegi să îl promovezi.

Nu mai sta pe gânduri! Bucură-te de cel mai nou tool gratuit de raportare Facebook Ads care te ajută să iei cele mai bune decizii pentru campaniile tale. 

Sharing is caring
Articole asemănătoare
facebook-audience
Ghidul targetării Facebook Ads: ce e diferit în 2021?
Tu folosești Facebook Dynamic Creative Optimization?
campanii facebook ads
Ce se intampla de fapt cand campaniile de Facebook Ads nu ruleaza

Lasă un comentariu

Comentariul tău

Nume*
Website