E-mail Makreting, Instagram tips and tricks
0

Cum să îți crești lista de e-mailuri prin Instagram Marketing

Credeai că Instagram marketing înseamnă doar câștigarea mai multor followersi, boost-area postărilor și, eventual, creșterea traficului de pe site? Nimic mai greșit! 😃 Cum e-mail marketingul este încă una dintre cele mai eficiente strategii de marketing, e bine să știi că Instagramul te poate ajuta să îți crești numărul de abonați la newsletter.

Conform celor de la wishpond, email-ul este de 40 de ori mai eficient decât Facebook sau Twitter în a-ți aduce mai mulți clienți. Și totuși, ce legătură are e-mail-ul cu Instagramul, platformă de scrolling și selfies? Dorința de a crea legături pe care o au cei 1 miliard de utilizatori Instagram. 80% dintre aceștia urmăresc cel puțin un business și peste 200 milioane de utilizatori vizitează un profil de business în fiecare zi. Dacă asta nu demonstrează potențialul pe care platforma îl are în a te conecta cu clienții tăi…. 🙂

Uite 6 metode prin care poți lega cu succes Instagramul de e-mail marketing:

1) Scoate în față opțiunea de abonare la newsletter

Chiar dacă la postări nu poți avea link-uri active, ce-ar fi dacă pentru o perioadă de timp ai menționa abonarea la newsletter în toate postările, punând landing page-ul de abonare la linkul din bio? Mesajul de „tap pe linkul din bio” dă rezultate bune, iar dacă userii se abonează înseamnă că deja ai spart gheața: ei sunt interesați de brandul tău, de ofertele și noutățile pe care le prezinți. Poți vedea mai jos un exemplu de la Forbes:

2) Discount-uri și oferte “secrete”

Prin “secrete”, ne referim la faptul că utilizatorii le pot accesa doar dacă îți oferă anumite informații, în acest caz e-mail-ul. Vei vedea că atunci când creezi un content incitant și care trezește curiozitatea, abonarea la newsletter va veni natural. Sau poți crea oferte speciale pentru abonare, pe care să le treci deasupra link-ului din bio: “10% REDUCERE la următoarea comandă 👇“. Suficient de misterios și de incitant pentru ca userii să dea tap pe abonare.

3) Suport Clienți via e-mail

Chiar dacă cei mai mulți useri preferă să comunice prin mesaje directe sau prin comentarii, există moduri prin care îi poți încuraja să îți trimita e-mailul. În primul rând, trece adresa ta de e-mail la opțiunile de contact din profilul tău de business. Apoi, dacă primești comentarii de tip recenzii negative la postări, poți răspunde prin a le sugera utilizatorilor să îți detalieze problema întâmpinată pe mail.

4) Insta Stories

Dacă business account-ul tău pe Insta a atins deja 10.000 de urmăritori, te poți bucura de beneficiile butonului de “Swipe Up”. În spatele butonului este un link pe care tu îl alegi, deci este un mod foarte util prin care poți crește traficul pe site și numărul vânzărilor. Șii… numărul de abonați la newsletter! 😉 Creează un story cu mesaj de CTA simplu: “Swipe Up și abonează-te la newsletter 👇 Fii la curent cu noutățile“ și landing page-ul de abonare la newsletter. La fel cum au făcut cei de la Bali Body:

5) Invită-ți followersii în Programe de Fidelizare

Indiferent pe ce nișă este businessul tău, este super important să găsești modalități creative prin care să îți fidelizezi clienții existenți și să descoperi clienți noi. Programele de fidelizare / loialitate sunt ca un “mulțumesc“ pe care îl acorzi celor care te-au ales în defavoarea concurenței. Le poți oferi un discount (mic, 5-10%) de reducere la următoarea comandă sau poți veni cu un mesaj de genul: “20ron OFF pentru comenzi mai mari de 200ron“ dacă ei se abonează la newsletter-ul tău. Iar pentru a atrage clienți noi, poți include un procent de discount pentru prietenii cărora clientul/a le recomandă magazinul tău. Cum spuneam, fii creativ!

6) Concursuri

Concursurile pe Instagram dau rezultate bune. Te ajută să îți crești engagementul și numărul de followersi și , de ce nu, chiar și numărul de abonați la mail. Poți enunța concursul menționând ca userii trebuie să îți dea follow și să se aboneze la newsletter – pentru a nu avea probleme, cel mai bine este să sugerezi că abonarea trebuie făcută pe landing page-ul destinat din site.

În concluzie, Instagram-ul chiar te poate ajuta cu colectarea mail-urilor. Ai grijă doar să le oferi un incetive motivant followersilor tăi și, daca îți transmit e-mail-urile, să protejezi datele personale. Link-ul de abonare pus în bio ajută, la fel și story-urile cu CTA de abonare.

Spor la colectat e-mail-uri! 📧

Sharing is caring
Related Posts
Cum să fii înaintea concurenței de Black Friday 2019?
Cum funcționează NOUL algoritm Instagram
Cum să-ți promovezi business-ul direct din Instagram – Ghid Step by Step

Leave Your Comment

Your Comment*

Your Name*
Your Webpage