Instagram tips and tricks
0

Cum să folosești Ads pentru a amplifica o campanie cu Influenceri pe Instagram

Atunci când facem campanii cu influencerii pe Instagram, unul dintre obiective este să fim cât mai vizibili, nu doar pentru audiența brandului nostru, ci și pentru comunitățile lor.

Vom vorbi, așadar, astăzi despre cum putem targeta cât mai eficient baza de followers a influencerilor cu care lucrăm, prin folosirea de custom audience pentru Instagram Ads.

De ce să desfășori campanii cu influenceri pe Instagram?

Instagram este o platformă care oferă rezultate organice mai bune decât Facebook și unde campaniile pot fi extreme de creative, pentru că mediul o permite.

Alegând influencerii potriviți pentru campania ta, poți atinge publicuri țintă care să facă parte apoi din fan base-ul brandului tău și să devină clienți. În plus, influencerii sunt creativi și îți pot oferi noi perspective referitoare la modul de promovare al produselor tale.

Cu toate că implicarea influencerilor în campaniile tale aduce multe beneficii, există și dezavantaje. Instagram descurajează parteneriatele plătite pentru a nu agasa userii, astfel încât vei observa că astfel de postări au cu 50-70% mai puțin reach decât alte postări ale influencerilor.

O strategie prin care poți obține rezultate mai bune și să maximizezi colaborarea cu influencerii este să desfășori o campanie de Ads în care să targetezi cei mai loiali fani ai influencerului, adică pe cei care interacționează cel mai mult cu contentul creat de acesta.

Iată cum să te folosești de Instagram Ads care să targeteze custom audience oferite de influencerul cu care lucrezi, pentru rezultate mai bune:

  1. Atât tu cât și influencerul trebuie să utilizați Facebook Ads Manager.
  2. Stabilește specificațiile audienței custom dorite. Influencerul îți va oferi apoi audiența dorită, extrăgându-o din Facebook Ads Manager.
  3. Tipuri de audiențe pe care le poți solicita influencerului:
    *** cei care i-au trimis cel puțin un mesaj în ultimele 30-365 de zile
    *** cei care au salvat o postare a influencerului
    *** cei care au vizitat cel puțin o dată profilul influencerului în ultimele 30-365 de zile
    *** cei care au interacționat cu cel puțin o postare de ale influencerului în ultimele 30-365 de zile.
  4. Poți combina două sau mai multe audiențe pentru a te adresa unui public mai larg și a crește rezultatele.
  5. Cere acces la audiența custom a influencerului!
  6. Cere influencerului creativele folosite în campanie, pentru a avea unitate în comunicare (fotografii, video, texte).
  7. Setează campania de Instagram Ads cu obiectiv de Reach dacă audiența ta are sub 100k membri, iar dacă audiența e mai mare poți încerca chiar obiective ca: trafic, conversii, lead generation, instalare app.
  8. Dacă dorești extinderea audienței, poți folosi și Lookalike Audiences – audiențe similare de 1% pe baza audienței custom alcatuită din cei care au interacționat cu profilul de Instagram al influencerului.

În concluzie, targetând fanii influencerului avut în campanie prin folosirea de audiențe custom într-o campanie de Instagram Ads, maximizezi rezultatele parteneriatului cu acesta și îți mărești comunitatea. În plus, ai un mai bun control asupra performanței campaniei.

Cum ți e pare această strategie? Dacă ai nevoie de noi pentru o astfel de campanie, știi unde ne găsești!

Sharing is caring
Related Posts
Instagram Stories 2020! Cum să le folosești pentru businessul tău
Cum funcționează NOUL algoritm Instagram
Insta-Hacks
INSTA HACKS – Cum să nu cazi pradă scam-urilor de pe Instagram

Leave Your Comment

Your Comment*

Your Name*
Your Webpage