Cum sa ai succes cu Instagram Ads
Instagram tips and tricks
0

Cum sa ai succes cu Instagram Ads?

Cum să-ți alegi obiectivele reclamelor Instagram?

Înainte de a începe să creezi campania ideală pentru compania ta pe Instagram Ads, trebuie să-ți definești clar obiectivele, astfel încât să cunoști obiectivele pe termen lung și pe termen scurt ale muncii tale.

Mai jos, am subliniat o listă cu trei obiective comune la care să acorzi atenție atunci când creezi campania de marketing pentru Instagram.

1. Conștientizare

Multe companii folosesc rețelele sociale pentru a crește gradul de cunoaștere a mărcii și pentru a ajunge la mai mulți clienți. Când faci publicitate pe Instagram, poți alege gradul de conștientizare a mărcii și poți atinge obiective orientate spre conștientizare din partea publicului tinta.

Deși aceste obiective au același rezultat dorit – creând mai multă popularitate despre marca ta – ele folosesc abordări diferite.

În ce fel sunt ele diferite? Iată cum variază acestea:

Atunci când utilizezi obiectivul de reach, scopul este să ajungi și să influențezi cea mai mare cantitate de oameni care se încadrează în publicul țintă.

Tacticile de conștientizare a mărcii se concentrează pe promovarea conținutului și a reclamelor care vor ajunge la persoanele care sunt susceptibile de a forma un interes pentru afacerea ta, în general, inclusiv conținutul pe care îl produci și bunurile și serviciile pe care le vinzi.

2. Considerare

Nu dorești ca urmăritorii tăi de pe rețelele de socializare să scroleze ocazional pe media socială și doar atunci să deruleze prin reclamele și postările tale. În schimb, dorești să le captezi atenția și să-i încurajezi să afle mai multe despre marca ta.

Concentrează-te pe a-i determina pe urmăritorii tăi să acționeze — sa vizioneze videoclipurile și să interacționeze cu conținutul tău. Mai jos este o listă cu câteva dintre obiectivele principale pe care dorești să le atingi:

  • Trafic: unul dintre obiectivele tale principale ar putea fi creșterea nivelului de trafic către pagina companiei tale.
  • Vizualizări video: acest obiectiv se concentrează pe depunerea eforturilor de marketing necesare pentru a-ți crește vizionările asupra conținutului video.
  • Implicare postări: acest obiectiv încurajează implicarea, cum ar fi aprecierile sau comentariile la postarea ta pentru a interacționa cu publicul tău.

3. Conversie

Când dorești să-ți crești vânzările și să-ți maximizezi veniturile afacerii tale, Instagram este o platformă puternică de socializare care te poate ajuta. Obiectivele din această categorie se concentrează în primul rând pe transformarea persoanelor care sunt deja la curent cu afacerea ta în potențiali clienți.

Campaniile de conversie constau în:

Conversii pe site-ul web: generezi conversii pe site-ul tău de la un public cald – oamenii care îți cunosc afacerea pana la un anumit nivel. Conversiile includ solicitarea unei informații, efectuarea unei achiziții sau înregistrarea la un eveniment sau la un webinar.

Vânzări în catalog: dacă gestionezi un magazin de comerț electronic, Instagram permite să optimizezi vânzările dintr-un catalog de produse de pe Facebook Ads.

Vizite în magazin: dacă ai o afacere cu mai multe locații care generează mult trafic pietonal, poți utiliza reclamele Instagram pentru a atrage vizitatorii către locațiile tale fizice.

Cum îmi pot viza publicul cu publicitate pe Instagram?

Fiind una dintre platformele de socializare cu cea mai rapidă creștere, Instagram oferă companiei dumneavoastră instrumentele necesare pentru a ajunge la publicul dorit. Dar, deoarece această platformă se mândrește cu atât de mulți utilizatori, cum vă puteți viza cu succes publicul dorit?

Pe Instagram, veți descoperi că există trei tipuri principale de public.

1. Audiențe salvate

Segmentele de public salvate constau în general în grupuri largi de indivizi care pot fi vizați în funcție de criterii demografice, inclusiv gen, locație, vârstă și interese generale. Folosind aceste caracteristici și fapte despre publicul lor, agențiile de publicitate pot crea conținut și reclame mai adecvat concepute pentru a se potrivi preferințelor și comportamentului acestor spectatori.

2. Public personalizat (custom)

Segmentele de public personalizat sunt create din liste de e-mailuri, persoane care au interacționat cu contul tău sau au vizionat un videoclip, persoane care ti-au vizitat site-ul și multe altele. Aceste audiențe sunt de obicei create din informațiile furnizate de companie sau conectate la aceasta.

3. Publicul “lookalike”

Aceste audiențe largi sunt formate din indivizi care sunt similari cu cei dintr-un public personalizat și, de obicei, împărtășesc caracteristici și interese similare – de unde și numele de „asemănător”. Este posibil să imite publicul țintă în multe moduri, cum ar fi interesele și comportamentele, ceea ce îi face ca utilizatorii viabili pe Instagram.

Contacteaza-ne acum pentru mai multe informații!

Sharing is caring
Related Posts
Cum sa-ti cresti contul pe Instagram
Cum sa-ti cresti contul pe Instagram
Instagram
Imbunătățeste-ti prezența afacerii pe Instagram!
Insta-Hacks
INSTA HACKS – Cum să nu cazi pradă scam-urilor de pe Instagram

Leave Your Comment

Your Comment*

Your Name*
Your Webpage