Content Marketing
0

Conținutul în social media și avatarul de client

Atunci când vorbim despre conținut pe platformele sociale, foarte important este să îți alegi tonalitatea cu care vei comunica. În funcție de personalitatea brandului tău, dar și de domeniul de activitate, tonul poate fi: amuzant, serios, jucăuș, profi etc.

Alege o direcție de conținut: 80% conținut informațional și 20% conținut promoțional. Conținutul informațional are scopul de a crește nevoia pentru produsele pe care tu urmează să le vinzi. Crează interacțiune cu clienții tăi și pune întrebări în corpul textului, spre exemplu: tu ce culoare de cămașă preferí? Care este desertul tău preferat? În acest sens, poți crește rata de engagement. La începutul fiecărei postări folosește un text care să atragă atenția, un hook care să amplifice interesul consumatorilor pentru brandul tău.

Invită utilizatorii să reacționeze la postări cu Love sau Wow și provocă-i să interacționeze cu tine. (exemplu de postare: Reacționează cu Love dacă susți X sau cu Wow dacă susți Y).

Obține user generated content prin folosirea unor hashtag-uri proprii și specifice campaniilor desfășurate. Tot ce se va posta pe acel hashtag, poți folosi drept conținut în pagina ta de produs, pe blog sau în landing page.

Cum creezi avatare de client?

Îți iei date din Google Analytics. După ce ai pornit o campanie ai acces la anumite informații despre audiența care a ajuns la tine în site, spre exemplu vârsta, genul, orașele din care se fac cele mai multe cumpărături. De asemenea, ai acces în contul tău de Google Ads, pentru campaniile plătite sau în Google Console, la căutările pe care consumatorii le fac și astfel identifici cuvintele cheie pentru care aceștia au ajuns pe site-ul tău.

Faci chestionare pe care le oferi clienților, cu scopul de a obține cât mai multe detalii despre aceștia. Recomandat este să ai 5 întrebări, dintre care 4 întrebări cu variante de răspuns și 1 întrebare deschisă. Întrebarea deschisă, te ajută să identifici de asemenea ce cuvinte folosesc consumatorii. 

Cum ajunge chestionarul la client? Fie îl integrezi în corpul email-ului de confirmare comandă, în newsletter, pe social media în story-uri, sau după ce clientul a plasat o comandă i se va oferi automat și chestionarul cu rugămintea de a-l completa. Ca să motivezi consumatorii să îl completeze, le poți oferi discount-uri la următoarea comandă.

După ce obți toate datele, le segmentezi în grupuri de clienți cu caracteristici comune. Pe baza acestor informații și corelat cu obiectivele tale, stabilești ce tip de texte vei crea și care va fi tonalitatea.

Marketingul digital, comparativ cu marketingul tradițional îți oferă oportunitatea de a identifica informații specifice despre audiență, astfel încât mesajul tău să ajungă la publicul relevant brandului tău. În plus, noile tool-uri permit măsurarea rezultatelor în moduri care nu sunt posibile în marketingul tradițional. Echipa noastră specializată în digital marketing este pregătită să te ajute să îți crești afacerea în mediul online. Hai să ne cunoaștem!

Sharing is caring
Related Posts
Cum să îmbunătățești rata de conversie într-un landing page
Strategii pentru planul de content marketing în e-commerce

Leave Your Comment

Your Comment*

Your Name*
Your Webpage