Google Ads
0

Campanii Google Ads de Black Friday pentru magazinele online de fashion

   Black Friday – ziua cu cele mai multe reduceri din an. De unde provine numele? Politia din Philadelphia a denumit aceasta zi astfel pentru a descrie haosul din trafic si accidentele rutiere provocate de oamenii care au iesit la cumparaturi dupa Ziua Recunostintei.  

    In momentul de fata, Black Friday este perioada din an cu cele mai mari reduceri. Spun perioada si nu zi, pentru ca la majoritatea magazinelor aceste reduceri sunt pe parcursul a doua sau trei zile, nu doar in “Vinerea Neagra”.  

campanii google ads

                               

     Cum ne pregatim de Black Friday? 

     Cel mai important pas este analiza rezultatelor de anul trecut. Aceasta perioada este foarte concurentiala cand vine vorba de promovarea prin Google Ads, drept urmare trebuie sa analizam bugetul investit in anul precedent, cost vs. rezultat, numarul de comenzi si valoarea acestora, traficul pe site, ce produse s-au vandut cel mai bine, etc.  

     Calculam bugetul pe care il vom investi in campaniile Google Ads in functie de numarul de comenzi estimate, costul pe achizitie si costul pe click din anul anterior. Acum ca avem date si buget, let’s do this 😊                    

     Perioada cu doua saptamani inainte de campaniile Black Friday este foarte esentiala, cruciala as putea spune, fara a fi prea dramatica 😀. In aceasta perioada incepem campaniile de teasingCe presupune asta? Inainte de Black Fridayuserii incep sa faca research si sa isi “construiasca” lista de dorinte. In situatia asta, noi trebuie sa fim prezenti, sa acoperim cat mai mult din rezulatele pe search si sa ii anuntam prin campanii de diplay, de preferat cu audiente de remarketing, in ce perioada avem Black Friday pentru a fi pregatiti de cumparaturi 

     Seteaza Campaniile de search inainte de Black Friday. Acestea trebuie sa contina in titlul anuntului termenul de Black Friday si sa duca intr-un landing page special pentru ofertele de Black Friday. Un copy de calitate iti va influenta rata de click si rata de conversie, deci aloca timp acestui aspect. Fa un research asupra cuvintelor cheie si a volumului de cautari. Un aspect foarte important la acest tip de campanii este extensia de promotie. Aceasta extensie are cea mai mare rata de click, deci este un must have.  

      Campaniile Google Ads de remarketing si de display iti vor asigura un trafic mare pe site. Daca pe parcursului anului, campaniile de diplay nu iti aduc prea multe conversii, acum le vei recunoaste meritul. Avand in vedere ca in campaniile de search, costul pe click va creste foarte mult in perioada de Black Friday, campaniile de display iti vor asigura trafic la aceleasi costuri. Foloseste liste de remarketing de 30, 60, 90, 360 si 540 de zile. Asigura-te ca le ai populate. Foloseste de asemeanea si audiente custom intent si custom affinity in functie de competitori.  

      Ideal este sa rulezi si campanii Shopping AdsIn cazul magazinelor de fashion, vizualul este foarte important in decizia userului de a cumpara iar campaniile de shopping pe asta se bazeaza. Ai grija ca feed-ul de produse sa fie optimizat si sa nu ai produse dezaprobate.  

      Alege un produs vedeta, un produs tractor. Acum vine intrebarea ce este un produs tractor? Este un produs caruia ii oferi un discount record. Odata ce userii vor comanda produsul tractor, exista sanse mari sa mai adauge si alte produse in cos.  

     Asigura-te ca tracking-urile iti raporteaza corect in Google Ads. Evita sa importi tranzactiile din Google Analytics in Google Ads pentru a nu crea un delay in afisare a datelor tale.                

      Ce faci dupa campaniile Google Ads de Black Friday? 

     Ai crezut ca s-a terminat munca ta? Nu! Trebuie sa te asiguri ca magazinul de fashion revine la fluxul sau normal. Prima data incepe prin a schimba modul de licitare si sa pui pe pauza campaniile si bannerele pentru Black Friday si sa reactivezi campaniile initiale. Acum analizeaza datele acumulate in perioada campaniilor de Black Friday si trage concluziile performantelor tale.  

     Nu uita ca ai useri noi care au intrat pe site si au cumparat de la tine. Tine-i aproape prin campaniile de remarketing si fidelizeaza-i pentru articolele de fashion din magazinul tau online. 😊 

Citește și:

Sharing is caring
Related Posts
Tot ce vrei să știi despre YouTube Bumper Ads

Leave Your Comment

Your Comment*

Your Name*
Your Webpage