Atrage atenția asupra ad-urilor tale cu Facebook Frames
Ți se pare că ad-urile tale de retargeting dinamic arată monoton? Cel mai probabil Facebook este de aceeași părere cu tine! Din acest motiv, advertiserilor de curând le-a apărut un update în procesul de Ad Creation care le permite să îmbunătățească vizual imaginile produselor prin adăugarea unor Facebook Frames.
Alături de frames, de ceva timp advertiserii puteau adăuga deja overlay-uri cu prețuri sau reduceri.
Customizarea imaginilor este disponibilă doar pentru campaniile care folosesc feed-ul de produse urcat în Facebook Catalogs și tipul de creativ Single Image, iar adăugarea ”artificiilor” vizuale are loc la nivelul de construcție al ad-urilor.
Astfel, dacă apeși pe Customise Images ți se va deschide o fereastră nouă unde ai două opțiuni:
- Catalog Information
- Frames
Practic, la prima opțiune poți adăuga informații pe care tool-ul le ia din catalogul de produse precum: prețurile actuale, prețuri taiate, procentul de recudere, livrare gratuită, etc.
Aici ai posibilitatea de a alege următoarele lucruri:
- în ce forma vrei să afișezi informațiile
- fontul cu care acestea să fie scrise
- culoarea textului și culoarea formei de fundal
- Opacitatea
- Poziționarea pe imagine
La secțiunea Facebook Frames ai posibilitatea de a uploada bordurile pe care le-ai creat în afara Facebook-ului.
După ce ai urcat frame-ul dorit, vei putea modifica:
- opacitatea
- mărimea
- poziționarea
- modul de îmbinare cu imaginea
Așa-i că nu e nimic greu sau complicat? Noi deja am început să testăm ultimul update și ne așteptăm ca după perioada de testare să vedem o creștere a ratei de click sau a engagementului cu ad-urile, dar promitem să împărtășim cu voi rezultatele! Până atunci, spor la creat ad-uri faine!
Citește și: