Events
0

13 noiembrie 2020 – Black Friday

Black Friday pentru magazinele online este unul dintre cele mai importante, dacă nu chiar cel mai important eveniment. Este momentul în care shop-urile online vând cel mai mult din întregul an.

Din grijă pentru voi, dar și pentru că vrem să fiți cât mai pregătiți și să vindeți cât mai mult, am alcătuit un scurt ghid care să vă ajute să vă pregătiți, iar la finalul articolului aveți bonus câteva predicții pentru BlackFriday 2020.

Iată ce trebuie să faci pentru ca magazinul tău online să fie pregătit de Black Friday 2020:

  1. Asigură-te că ai stocuri suficiente! Confirmă cu partenerii că și ei sunt pregătiți și aprovizionați!
  2. Afișează mereu informații corecte despre stocurile disponibile pe site.
  3. Atrage clienții prin a oferi transport rapid și free! Fii transparent în ceea ce privește politica de transport și retur!
  4. Asigură un timp de răspuns cât mai mic! Ia în considerare să oferi consiliere prin live chat!
  5. Trimite newslettere prin care să îți anunti clienții și abonații despre ofertele de Black Friday 2020! Pentru o perioadă limitată de timp poți oferi acces la ofertele de Black Friday doar abonaților la Newsletterul tău.
  6. Folosește pop-ups și notificări pentru a informa despre datele de livrare sau pentru a promova anumite categorii!
  7. Pregătește materialele pentru promovarea campaniei de Black Friday pe Social Media și pe website!
  8. Asigură-te că site-ul tău e mobile friendly!
  9. Verifică să fie totul în regulă din punct de vedere SEO.
  10. Asigură-te că site-ul suportă un trafic ridicat!
  11.  Fă back-up la tot, ca să fii safe!
  12. Optimizează produsele și descrierile lor!
  13. Asigură-te că totul este ok din punct de vedere tehnic – verifică codurile de tracking și feed-urile de produse.
  14. De Black Friday 2020, campaniile de remarketing/retargeting sunt în centrul atenției – acum e momentul să convertești în clienți toți vizitatorii website-ului tău și audiența care a interacționat cu business-ul tău pe rețelele de socializare.
  15. Folosește un landing page dedicat pentru ofertele de Black Friday 202!
  16. Demarează o campanie tip teaser înainte de Black Friday 2020 prin care să anunți data evenimentului și ofertele care vor fi disponibile de Black Friday 2020!
  17. Demarează o campanie de colectare leaduri înainte de Black Friday 2020, prin care să îndemni oameni la abonare pentru a fi primii la curent cu ofertele de Black Friday 2020!
  18. Strânge insights pe care să le folosești anul viitor de Black Friday!

Acum că am listat etapele pregătirilor pentru Black Friday 2020, atunci când ești un magazin online, iată și câteva predicții care spun că Black Friday 2020 va fi extrem de ciudat! Este totuși un moment prielnic pentru ca magazinele online să înregistreze comenzi, pentru că toată lumea le evită pe cele offline și aglomerația.

Una dintre predicțiile pentru Black Friday 2020 este că vom deveni mai creativi în utilizarea tehnologiei. În timp ce AR devine din ce în ce mai prezent în procesul de research și cumpărare, revin în mod triumfător QR codurile.

Pentru că traficul offline a scăzut, iar cel online a crescut, fiți pregătiți ca site-urile să pice foarte des. De aceea este important să vă asigurați că puteți susține multe vizite într-un timp scurt.

Deja știm că Black Friday 2020 se întinde pe mai multe zile, dar o veste bună este că ofertele vor fi mai avantajoase. Pentru cei care totuși adoră cumpărăturile offline, VR-ul se va dovedi a fi preferatul în perioada aceasta.

Așa cum ziceam, Black Friday 2020 va fi puțin ciudat, dar dacă ai un magazin online și vrei să vinzi serios, echipa Champaigns îți stă la dispoziție, dornică să te ajute să înregistrezi numeroase comenzi.

Sharing is caring
Related Posts
GPeC Summit: best tips & tricks pentru e-commerce în 2018-2019
Top noutăți de la Webstock 2020
Champaigns participa la Gomag Virtual Summit 2018 [Inscrie-te gratuit]

Leave Your Comment

Your Comment*

Your Name*
Your Webpage