E-mail Makreting, Instagram tips and tricks
0

Cum să îți crești lista de e-mailuri prin Instagram Marketing

Credeai că Instagram marketing înseamnă doar câștigarea mai multor followersi, boost-area postărilor și, eventual, creșterea traficului de pe site? Nimic mai greșit! 😃 Cum e-mail marketingul este încă una dintre cele mai eficiente strategii de marketing, e bine să știi că Instagramul te poate ajuta să îți crești numărul de abonați la newsletter.

Sharing is caring
Read More
Google Ads
0

Campanii Google Ads de Black Friday pentru magazinele online de fashion

   Black Friday – ziua cu cele mai multe reduceri din an. De unde provine numele? Politia din Philadelphia a denumit aceasta zi astfel pentru a descrie haosul din trafic si accidentele rutiere provocate de oamenii care au iesit la cumparaturi dupa Ziua Recunostintei.  

    In momentul de fata, Black Friday este perioada din an cu cele mai mari reduceri. Spun perioada si nu zi, pentru ca la majoritatea magazinelor aceste reduceri sunt pe parcursul a doua sau trei zile, nu doar in “Vinerea Neagra”.  

                               

Sharing is caring
Read More
Facebook tips and tricks, Instagram tips and tricks
0

Cum să fii înaintea concurenței de Black Friday 2019?

A început numărătoarea inversă: mai sunt doar câteva zile până la cel mai mare eveniment de shopping online al anului: Black Friday 2019! Zilele în care Black Friday era doar o oportunitate de creșteri vânzări pentru magazinele din mall-uri au apus, iar magazinele online au devenit acum instrumentul principal în generarea vânzărilor. Și, de la an la an, ponderea cumpărăturilor făcute de pe mobil se mărește, depășind-o pe cea a cumpărăturilor făcute de pe desktop.

Sharing is caring
Read More
Instagram tips and tricks
0

Cum funcționează NOUL algoritm Instagram

La începutul acestui an, Instagram a venit cu un update care a schimbat algoritmul de afișare al postărilor și story-urilor, atât pentru conturile personale ale userilor, cât și pentru conturile de business. Unii au apreciat această schimbare, alții nu au fost la fel de încântați de faptul că newsfeed-ul nu mai este afișat cronologic, ci în funcție de criterii personalizate de algoritmul din spatele platformei. Despre acesta vom discuta și noi aici în detaliu.

Sharing is caring
Read More
Facebook tips and tricks
0

Facebook Posts Best Practices

Vrei să crești organic business-ul tău pe pagina de Facebook? O postare bine construită îți poate aduce rezultatele dorite pentru business-ul tău. În blog-ul de astăzi îți prezentăm o serie de best practices care asigură calitatea postărilor tale de Facebook.

Sharing is caring
Read More
Uncategorized
0

8 noutăți Facebook pe care le-am aflat de la F8

 

Conferința anuală F8 a celor de la Facebook, care a avut loc pe 30 aprilie – 1 mai, a adus noutăți cât se poate de îndrăznețe. ”The future is private”, spunea Mark Zuckerberg în prezentarea sa, dând de înțeles că focus-ul va fi pe o experiență cât mai plăcută pentru utilizatori. Iată 8 feature-uri care ar putea face lucrul acesta posibil și pe care așteptăm și noi cu nerăbdare să le testăm.

Sharing is caring
Read More
Facebook tips and tricks
0

Tu folosești audiențele Lookalike din Facebook Ads?

Image result for lookalike audience

Derulezi campanii de Facebook Ads și îți dorești să ajungi la o audiență nouă cu șanse mari de a converti? Atunci trebui să testezi audiențele de tip Lookalike – audiențe similare cu audiențele compuse din oamenii care au întreprins deja acțiuni valoroase pentru business-ul tău prin intermediul website-ului sau prin social media. 

Sharing is caring
Read More
Facebook tips and tricks
0

Facebook Pixel – la ce te ajută și cum să îl implementezi corect

Folosești Facebook Ads pentru a crește vânzările tale online sau ai în plan să testezi și acest canal de marketing? Atunci e musai să știi totul despre pixelul de Facebook, ce este acesta și cum te poate ajuta să construiești campanii performante. 

Sharing is caring
Read More
Facebook tips and tricks
0

Ce este Facebook Attribution Window?

Facebook Attribution Window se referă la perioada de timp dintre momentul în care un user vede un ad sau dă click pe el și momentul în care realizează o acțiune care este importantă pentru business-ul nostru.

În funcție de business, această acțiune se poate referi la Purchase, Lead, App Install, etc. Perioada, de asemenea, diferă de la un business la altul, deoarece o mașină nu se vinde atât de repede cum se poate vinde o pereche de ochelari de soare, iar ochelarii de soare nu se vând la fel de repede cum se poate vinde un ceai.

Sharing is caring
Read More
Facebook tips and tricks
0

Ghid complet – Lead Generation Ads

Plănuiești să organizezi o campanie de reduceri la finalul sărbătorilor de iarnă prin care să generezi vânzări masive? Pregătește-ți din timp terenul cu una sau mai multe campanii de Lead Generation! 

Sharing is caring
Read More
1 2 3 4